luni, 19 octombrie 2009

KroChi "la cuţite" cu ospătăraşii

Într-o zi de octombrie (cam pe 19...), Krokodilul Chichiricios s-a trezit cu un împrumut nesolicitat, dar aprobat de piticul de pe creieraşul birtului.

Ca urmare, s-a apucat să-şi pună întrebări retorice de tot.
Nelămuririle lui KroChi sunt cu albastru, iar posibilele răspunsuri la nelămuririle sale... nu sunt cu albastru.

1. Dle Piticu, câtă şi care este libertatea de expresie pe Forum ? Constat cu interes că un anumit forumist îmi acordă o atenţie deosebită şi îmi dedică un thread cu injurii- aşa cum eu n-am făcut niciodată.
(În cazul în care KroChi se referă la isteroidul grupa mică , ăsta din urmă a ajuns inclusiv să deschidă şi thread în care să-mi citeze postările... şi... atât. De fapt, threadul i l-a închis piticul de pe creieraşul birtului în momentul în care au priceput toţi ospătăraşii că nu voi muşca momeala.)

Forumistul respectiv e bine mersi, eu sunt bannat pentru că "netul pe mobil e scump".
(Hehehe, păi, oricum nu ăla era motivul real. Putea să scrie acolo şi că: "azi plouă în unele locuri şi în altele nu".)

Constat că alt forumist mă onorează făcându-mp agent de influenţă KGB, forumist care se exprimă pe forum că doreşte moartea unui întreg popor. Şi forumistul respectiv e bine mersi, eu fiind bannat pentru ce ?
(Că aşa vor muşchii din encefalul piticului de pe creieraşul birtului...)

2. În momentul în care există oameni care scriu că în 1989 liberalii au chemat minierii, e chiar aşa o greşeală gravă să spui despre ei că sunt niţei tâmpiţi ?
(Păi, ai ofensat un prost, deci meriţi ban!)

3. Care este limita pentru bannare ? Aşa cum am mai spus, un thread injurios- nu primul dedicat mie i-a adus autorului laurii - un thread care proclama dorinţa de a omorî un întreg popor, idem. Pe de altă parte, dl.Sam, erijat în cenzor, judecător şi ce s-o mai crede domnia sa în propria paranoia determină bannarea cui nu-i place, de ce ?
(N-ajunge că săracu' este 1Q, îi mai pune şi întrebări?)

4. Este forumul Realitatea un forum liber ? Este un forum deschis tuturor opiniilor ? Am spus şi o repet- dacă nu mă vreţi, n-aveţi decât să o spuneţi personal. Consider bannarea mea până pe data de 29.10 un abuz ordinar, un abuz generat de faptul că am spus lucrurilor pe nume. Dacă ea se va menţine, puteţi fi fericiţi...
(Hehehe, KroChi se pare că nu realizează faptul că ospătăraşii exact asta îşi doresc: să se văicărească nişte persoane care nu pupă dosul băsescian şi pe care - din acest motiv - le abuzează pe virtual prin diferite metode.)

5.Decizia vă aparţine dvs. sau unchiului SAM ? I-am făcut ieri 3 report-uri lui Grumpy, pe motive reale, fără nici un rezultat. Dl.Sam m-a turnat azi pentru că am spus adevărul şi am fost bannat zece zile....Un posibil fost forumist al RealităţiiKrokodilul Chichiricios..
(Sigurrr... nu vor dormi ospătăraşii de grija plecării unuia care nu pupa în dos partidul băsescian în frunte cu iubitul său conducător!)

Image Hosted by ImageShack.us

8 comentarii:

  1. Servus! Delta, fa, te rog, o manevra IT sa nu dispara postarea #31 de pe link sau macar o copie, ca raman fara dovezi. Si eu am ban, am indraznit sa-l iubesc in gura pe maidanezul ala care ma lauda la #31, spunand ca sunt prost etc. Asa ca...dragostea mea recpirpoca pentru el a disparut, insultele lui au ramas. Ai un blog super, ma abonez si eu. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai să caut thread-ul la care te referi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e http://forum.realitatea.net/showthread.php?t=31699

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi, eu l-am copiat aici: http://neimportant.forums-free.com/viewtopic.php?f=49&t=111&p=8288#p8288
    dar nu-mi dau seama de ce să-l şteargă cineva de pe forumul Realitatea?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihihi, credeam că te referi la postarea 31 de pe thread-ul KroChi-ului banat, când colo tu te-ai referit la postarea mitacheanului din Oradea.
    OK, l-am pus aici: http://neimportant.forums-free.com/realitatea-t111.html?p=8289#p8289

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, asta era, mersi, tin minte. Vad ca am 10 zile, ca am indraznit sa ripostez cu aceeasi metoda. Eu ban, postarea lui buna. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  7. SS, de azi poţi scrie pe RTV, cred. Poate că n-ar fi rău să... Mă rog, dacă vrei.
    Live-Istra

    RăspundețiȘtergere
  8. Live, tu ai avut cumva impresia că ăia nu-mi monitorizează fiecare cuvânt?
    Şi în caz că nu vor găsi nimic, atunci nu pun restricţie pe cont?
    Păi, cel mai recent ban (şi se pare că-i "definitiv") este pentru cele scrise pe alt forum, nu pe cel de la Realitatea... :D:

    RăspundețiȘtergere